Lukas

Jag har nu varit hos farmor och så har jag ätit lunch här hemma: kroppkakor med bacon och vitlöksbröd. Vi var på gymmet också men såklart ska de ha stängt på sommaren på just lördagar - de hade sommartider nu. Så vi får köpa det på måndag, men det gör inget för jag tänkte inte träna förrän på tisdag (om jag inte är ledig på måndag, men jag tror jag jobbar).

När jag var hos farmor så ringde jobbet och frågade om jag kunde börja tidigare imorgon och jag kan inte säga nej så jag ska jobba 14-22 istället för att börja 16. Suck - varför kan jag inte säga nej? Ja ja, jag får mer betalt.

Thobias jobbar hela dagen idag men han var här med killen som han är personlig assistent åt, en stund innan vi åkte till farmor. En jättesöt åtta-årig kille som heter Lukas. Så söt och så glad trots sin sjukdom.

Nu ska jag vila. Om ett tag ska jag iväg, jag tror inte jag skriver nåt förrän söndag kväll/måndag morgon, så i så fall får ni ha det superbra! 

Kram 
Hanna
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0