Måndag = Gröna Lund

God morgon!
Nattsömnen har varit god, precis som vanligt (haha, fy vad töntigt det där lät). Idag är det ju Gröna Lund som gäller och jag tänkte ta en promenad till Hallonbergen i det fina vädret för att sedan ta tunnelbanan till odenplan där vi ska träffas och käka innan. Marie (som håller i det) ringde förra veckan och frågade vad vi ville äta så jag ska äta en grekisk sallad - kan vara bra att vara lite nyttig i alla fall nu när homeopaten har sagt det. Jag har ju bokat en tid hos henne i mitten av augusti för att följa upp förra besöket och jag vill ju att det ska vara en förändring sen förra gången. Jag har i alla fall kommit ihåg att äta mina piller varje dag hittills:)

Nu ska jag gå och göra mig i ordning och äta frukost, jag får äta lite grann så jag är hungrig när vi ska äta lunch. Jag kanske hinner skriva ett inlägg till innan jag går. Kram

PS. Förlåt för dålig uppdatering i helgen, jag har haft massa annat att göra - det blir så nu på sommaren, man vill ju inte sitta inne och häcka hela dagarna. 
 

Det är sommar idag, igen!

Bild: Jag
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0