Mer shopping

Gissa vad jag har gjort idag! SHOPPAT MER! Linda och jag åkte in till kista och kollade i affärer. Jag köpte en kjol och ett linne. Äntligen hittade jag en någorlunda somrig kjol. Linnet var bara ett svart enkelt. Jag gick också förbi jobbet och kollade när jag ska jobba nästa vecka. Jag ska jobba hela måndag, hela onsdag och hela söndag. Sen får vi se vad det blir övriga dagar, jag har väl planerat i princip alla dagar lite vagt.

Vi har även kollat Sverige-Spanien, det blev 1-2 till Spanien. Det är inte så konstigt eftersom Sverige aldrig gick till anfall, de bara försvarade. Äh, jag bryr mig inte - jag är inte intresserad av fotboll. Det kan vara kul om man är många som kollar, då är det den sociala biten som är rolig men att bara kolla själv är så trist!

Nu får vi väl se vad vi ska hitta på, kanske går det nåt bra på TV men det tvivlar jag på, i alla fall så länge mamma och pappa är vakna - de och deras polisserier säger jag bara: *suck*.

Vi har OCKSÅ ätit hallonpaj som jag bakat. På måndag ska jag nämligen börja med "sockerlöfte" så jag ska inte äta onödigt socker (typ godis, glass, bullar osv.) på en månad. Jag kommer dö för min kropp är typ beroende av socker men det är det beroendet jag ska bli av med nu + att jag ska börjar träna. Jag kommer bli så snygg:P

Ha d gött!
Bilder kanske kommer senare...eller imorgon!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0