Något jag inte är bra på...

...är att gå och lägga mig i tid. Det var en timme sen jag sa att jag skulle gå och lägga mig men såklart kommer jag på nåt att göra: FOTA! Jag fick sån lust att fota lite så några bilder blev det i alla fall.

Jag måste bara skriva av mig: jag är så sur!!! Jag har smort in mig med aloevera som en tok och vad upptäcker man nu: jag har börjat flagna(?), det är så äckligt och fult!!!

En annan grej som jag inte har sagt tror jag är att mina piller från homeopaten kom idag, jag har blivit värsta pillerdrottningen, jag ska ta ett piller på morgonen, ett på eftermiddagen och ett på kvällen. Lycka till att jag ska komma ihåg det säger jag bara.

Mina piller jag ska ta mot blodbrist och för att min hud ska bli bra

NU ska jag sova. Bilderna jag tog idag kommer imorgon eller på torsdag, när jag hunnit redigera dem och fixat till dem lite.
God natt<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0