Nja

God morgon!

Jag gick upp vid nio idag för att börja städa. Jag har kommit igång och så men det går väl sådär. Jag tycker inte jag kommer nån vart och jag vill städa ganska grundligt (måste storstäda garderoben också). Nu har jag precis ätit frukost. Vid tolv-tiden ska jag börja åka mot gustavsberg där utspringet äger rum sen är det bara att åka hem och fortsätta städa igen, måste baka också.

Jag kan inte fatta att det är sommarlov imorgon!! Tiden har gått så sjukt fort och imorgon är det skolavslutning (undrar vad man ska ha på sig).

Nej, nu måste jag fortsätta städa, men det är mycket roligare att sitta och leta katter. Jag har ju bestämt att köpa en till katt och jag tror det lutar åt burman (det kan bli en huskatt också men jag tror det blir en burma). Förut var jag inne på en brittisk korthår men de passar inte så bra ihop med ocicat, de är för lugna.

Nu MÅSTE jag lämna datorn och lyfta på arslet för att göra lite nytta. Önska mig lycka till, kanske blir det lite bildbevis på¨mitt städade rum senare idag.
Ha en bra dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!!:) puss

2008-06-09 @ 11:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0