"Nu är det väl dags att sova"

Det är något jag säger varje kväll, ändå slutar det med att jag sitter upp till minst halv ett och ändå kliver jag upp klockan nio, senast, dagen därpå. Fy fy Hanna - dålig vana. Dags att förändra! Men det är så mysigt att sitta upp med katterna brevid en på kvällen och bara slösurfa. Läsa lite bloggar, kolla lite på bilddagboken, läsa på diverse forum, planera för framtiden, osv.

Så jag tror inte jag går och lägger mig än på någon timme, speciellt inte när man inte ska jobba imorgon. Visserligen blir det ingen sovmorgon imorgon eftersom jag vill vara ute ur lägenheten när städerskan kommer.

Måste bara skriva av mig om en sak: Mitt perfekta sommarlov. Förra sommarlovet, efter att jag hade gått ut nian, var det värsta någonsin. Jag jobbade inte så mycket, vi bodde låångt ute på landet utan bra bussförbindelser, jag hade inget att göra på dagarna, mitt självförtroende låg nästan på minus, och halva sommarlovet gick till att ha ångest inför att börja gymnasiet, nervositeten tog liksom över alla andra känslor och upplevelser.

Nu däremot är det stor skillnad. Dagarna och veckorna går alldeles lagom fort. Jag jobbar vissa dagar men hinner även njuta av ledigheten. Jag har smågrejer planerade i princip varje dag så jag får inte långtråkigt men jag känner ändå att jag kan ta det som det kommer och inte behöva stressa. Jag behöver inte oroa mig inför att börja skolan eftersom jag vet att jag återvänder till världens bästa klass. Självförtroendet står även på många plus sen jag träffat så många underbara människor den senaste tiden som verkligen får mig att må bra. Att gå ut med alla MVG i ettan också är ju inte heller helt fel. ALLT ÄR SÅ UNDERBART! och jag har er att tacka för det mesta! Mina vänner och min familj betyder så otroligt mycket för mig och jag skulle inte klara mig utan er<3 Jag tror att blogga också stärker ens självförtroende faktiskt:)



Så, nu har jag fått skriva av mig lite. Alla mina vänner ska känna sig berörda, jag vill inte nämna några namn för risk att glömma någon!

Nu ska jag slösurfa:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Jonnee

Ha en fortsatt trevlig vecka!

2008-06-26 @ 00:38:48
URL: http://jonnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0