Party party

Här kommer några (läs: många) bilder från igår: Tobbe's Studentfest


Tobbe; Grattis på studenten!


Robert, Kim, Iris, Jonathan och Stefan


Joakim, Anna, Jonathan och Sebastian


Mattias, Christian, någon (sorry, har helt glömt bort namnet *pinsamt*) och Jocke


Nina var där, hmm - undrar vem hon pratar med?


Den smarriga efterrätten jag gjorde: chokladtårta, hallonpaj, grädda och vaniljglass


Tina och Nina verkade tycka om efterrätten:)


Jag och Tobbe


Trevligt trevligt!


Många givande samtal ägde rum under kvällen:)


Och nu till en av kvällens höjdpunkter: när Tobbe skulle öppna presenten från mig och 11 andra. Spänningen var hög i rummet. Tobbe var koncentrerad, vad kan det vara?


Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!! en iphone!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var lite bilder från igår kväll. Som ni kanske ser så hade vi det väldigt trevligt, hoppas det blir fler gånger:) Kanske redan imorgon? Då ska vi nämligen på Rosannas och Salinas studentfest, det är så mysigt med studenttider!
Kram

PS. Kanske ska tillägga att jag typ inte tagit någon av dessa bilder men de är tagna med min kamera så då är det väl klart att man publicerar dem;)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Gurra

"Någon"... abooo vilken dissssss... :P / GURRA

2008-06-14 @ 14:42:12
Postat av: Hanna

Sorry, det stod helt stilla. Men NU vet jag vem du är:P:)

2008-06-14 @ 20:08:37
URL: http://chispas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0