Rackarns

Jag trodde verkligen inte att jag brände mig så mycket, jag trodde inte att jag kunde bränna mig på armarna för det brukar jag aldrig göra, men nu gör det rackarns ont och jag har smort på aloevera massor av gånger. Jag hoppas att det röda lägger sig lite och jag vill verkligen inte fjälla(?).

Imorgon är det en lugn dag i skolan, jag börjar halv elva. Klockan sju är det sedan dags för vårruset, jag har sprungit det varje år sen jag var tolv-tretton nåt, jag och Linda Ö ska springa. Det ska bli kul, jag hoppas jag orkar springa hela vägen, jag vill i alla fall försöka, jag klarade åtminstone två och en halv igår.

Nu är det snart dags att gå och lägga sig - men inte riktigt än, eller jo förresten, jag har ingen anledning att vara upp längre. Jag ska gå och tvätta bort sminket och ta ett sista lager med aloevera, om jag vaknar inatt så ska den stå bredvid sängen så jag kan stryka på ett lager till. Imorgon blir det solskyddsfaktor 20-30, jag får se vad jag väljer.
God natt!
Pusspuss<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0