Rosens och Sallys studentfest

Kvällen har bestått av lite motion, spelande och TV-tittande. Linda och jag var ute och fick lite frisk luft och lite motion - det var så skönt ute ikväll, alldeles lagom temperatur för att gå i t-shirt. Sen har vi spelat spel och kollat på Kate & Leopold.

Nu har jag laddat in alla bilder från Rosannas och Salinas studentfest så här kommer några:

Det bjöds på god mat


Bea


Tobbe; man kan ju undra vad han håller på med:)


Tina och Lina - så söta!


Studenterna: Rosanna och Salina


Mycket folk var det, kanske 40-50 pers


Lite lekar blev det, dragkamp bland annat


och lite dans såklart - eller mycket dans


Vi hade väldigt roligt på kvällen!

Imorse satt jag och väntade på tunnelbanan, fick vänta 10 minuter, det var inte mycket folk där - det var bara lilla jag:


Nu ska vi gå och lägga oss. Vi är så trötta, både Linda och jag - värsta pensionärerna ju;) Lina hälsar till alla!
Kram och god natt!

/Hanna

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: MATILDA

härliga bilder :)

2008-06-15 @ 18:29:56
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0