Sååååååå trööööööött

Nu är jag så sjukt trött. Jag skulle kunna somna nu, men jag ska faktiskt ta och kolla på förlängningen som typ börjat nu (Spanien-Italien). Jag är inte så intresserad men det är rätt kul ändå.

Jobbet har väl gått bra men det var ingen bra dag idag för övrigt. För det första var det så sjuuuuukt mycket folk. Vad gör alla i Kista galleria på midsommarhelgen? Vi var dessutom en för lite som jobbade vilket resulterade i att jag fick en rast på hela dagen istället för två och det var så stressigt. Allt var bara kaos. Eftersom vi var för få som jobbade så hann ingen fylla på muggar mm - allt var kaos! Jag hann typ aldrig dricka och jag fick sen lunch, strax innan lunchen var jag så utmattad så jag orkade knappt lyfta en pommes frites-korg. Allt bara snurrade.

Till lunch blev det iaf en whopper och en lite cheeseburgare.

Men det är skönt att vara hemma nu. Jag har druckit en härlig smoothie med hallon, mango, banan, kiwi och lite mjölk - mums! Har även ätit lite yoghurt från verum men k-special.

Imorgon jobbar jag 11:15-21:15, har dock två och en halv timmes rast mitt på dagen. Härligt pass - eller inte. Jag får tänka på belöningen för att jag jobbar. Att få lön i slutet av månaden kommer inte vara helt fel:)

Nu ska jag kolla på slutet av matchen, Sen ska jag sova! God natt!

Kul att fler kommenterar och läser min blogg:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0