Ska snart dra iväg igen

Det blir bara ett kort inlägg för jag ska alldeles strax iväg igen.

Gårdagen var mycket trevlig. Vi var väl mellan 40-50 pers skulle jag tro. Efterråt åkte jag, Tina och Mattias hem till Tina för att sova. I morse gick jag upp vid kvart i tio eftersom de skulle åka mot arlanda och Japan vid elva. Nu har jag varit hemma ca en timme, jag har hunnit duscha, men nu ska jag iväg igen för att träffa Linda så jag har inte tid att skriva mer nu. Tänkte bara berätta att jag lever:) Bilder från igår kommer antagligen ikväll. Jag skriver mer ikväll, jag vet inte vad jag ska göra ikväll så jag får se när jag kommer hem.

Puss och kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0