Skönt att sova ut

Det var verkligen skönt att sova ut och inte vakna av en väckarklocka, jag sov till ca kvart över tio - vilket är väldigt länge för att vara jag. 

Mamma är på jobbet, pappa spelar golftävling och brorsan jobbar så jag och mormor kämpar här hemma med att få all mat klar inför ikväll. Det är verkligen synd att det ska regna idag men jag hoppas det klarnar upp. Maten blir bra i alla fall.

Det är svårt att förstå att det är sommarlov, speciellt när det är sånt här väder. Det känns inte som om sommarlov är så stor grej längre, speciellt inte när jag trivs så bra i skolan. Men det blir nog bra med ett sommarlov, jag behöver vila upp mig inför hösten så jag kan prestera bra och göra bra ifrån mig.

Nu ska jag fortsätta hjälpa mormor med maten. Ha d gött!:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0