Sommarbilder idag

Nu har jag haft några lugna timmar framför TV:n. Det är skönt att bara sitta och slappa framför TV:n - bara det inte blir för ofta. Men det känns som om det var ett bra tag sen som jag satt vid TV:n och slö-tittade, jag jobbar ju så ofta kvällar nuförtiden.

Jag har även tittat igenom bilderna jag tog idag, det blev inte jättemånga men här är några:

Lady, som jag tog till veterinären idag - hon är så söt, och väldigt lugn och gosig. Av någon anledning gillar jag katter och hundar som ser lite sura och bistra ut


En riktig sommar-bild


En till sommar-bild. Det måste ha sett väldigt roligt ut när jag tog den här bildern och förra samt några bilder som kommer senare, jag låg nämligen helt platt och raklång på marken och krälade:)


En jättesöt kissemiss som jag stötte på när jag skulle åka hemåt, den var så gosig, h*n la sig på marken och rullade runt och ville bli klappad.


Sommar sommar! Solen lyser upp skogen


Jag gillar oskarpa, lite suddiga bilder, där man bara anar vad motivet är


Även om sommaren är här så finns det dem som inte lever ett lika glatt liv, somliga har ett ganska visset liv:(

Ja, det var lite vad jag har lyckats åstakomma idag. Jag är ingen mästerfotograf direkt men jag tänkte nog ta en fotokurs så jag kan utveckla mitt fotograferande. Ska nog investera i lite ny fotoutrustning så småning om. Det är riktigt kul att fota när man kommit igång. Photoshop blir nog nästa investering för mig, samt en fjärrutlösare så jag kan ta självporträtt:)

Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack :)

Fina bilder du med!

2008-06-25 @ 19:18:50
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

allvar? då är säkert mina också köpta där.. haha! :D

2008-06-25 @ 19:56:02
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0