Stekare

Jag var uppe redan vid nio för att börja sola, det är bra med två balkonger - det betyder att vi har sol hela dagen! Jag har solat en stund men det är så varmt så jag måste ta en paus. Jag har ätit frukost: macka med leverpastej och saltgurka och jag har även invigt min nya bikini, den är superbra.

Tio i tolv ska jag åka för att träffa Rosanna och Tina. Jag tar på mig min nya tubtopp så kan jag sola hela dagen, fast inte i bikini då. Men jag vill verkligen få bort "hakklappen" - min solbränna ser nämligen ut som en hakklapp.

För ungefär en timme sen ringde de från jobbet. Jag svarade inte. Jag hade satt upp att jag kunde jobba idag men de satte aldrig upp mig på schemat (tack och lov) så om de vill att jag ska jobba nu så får de skylla sig själv - jag tänker inte jobba och så har jag annat inplanerat. Jag säger bara en sak: synd! Jag vill bara säga upp mig nu, de ringer och vill att jag ska jobba hela tiden, jag har faktiskt ett liv! + att jag kommer jobba mycket i sommar. Men efter sommaren säger jag upp mig, jag tänker inte skriva på ett nytt avtal eller anställningsbevis. Nej, nu ska jag sluta tänka på mitt jobb...

Dags att gå ut och steka i solen igen!
Vi hörs!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0