Stolt

Jag måste bekänna en sak: jag har inte varit ute och sprungit på jag vet inte hur länge men idag fick jag faktiskt lust att springa! Då måste man ju verkligen passa på för det är inte ofta lusten finns där, så jag gav mig ut och joggade. Eftersom jag inte joggat på så länge så var jag tvungen att ta det lugnt så jag valde spåret som är 2.5 km. Gissa vad tiden blev! 12 minuter, Jag sprang 2.5 km på 12 minuter, det kanske inte låter mycket för er erfarna löpare men för att vara jag är det superbra, jag är riktigt stolt!

Nu ska jag unna mig vatten och en banan. Sen ska jag se på TV.
kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0