Studenten

Asså jag ska inte gå på utspring - det får mig bara att vilja ta studenten NU!!! men jag har hela två år kvar. Jag har i alla fall världens bästa klass så de två åren kommer gå fort. Jag har i alla fall precis kommit hem från Rosannas, Annas och Salinas utspring - de var så fina allihopa och grät gjorde de också, jag kommer också gråta när jag tar studenten.
Lite bilder:

Här kom de springande


Anna och Rosanna


Salina


Sötnos, kanske lite ung för att ta studenten...eller?

Jag har nu börjat på städningen av garderoben, ska fortsätta nu. Har även slagit in brorsans studentpresent som han ska få på onsdag på festen här hemma.
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS tjejer!!:)

2008-06-09 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0