Sverige vann...like I care...

Sverige vann mot Grekland med 2-0. Grattis säger vi till dem! men om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket för jag är totalt ointresserad av fotboll - spelar ingen roll om det är Sverige som spelar eller inte. Det enda som är kul att se är målen, men då har man en brorsa som skriker jaaaa, så då kan man komma och kolla på reprisen av målen så slipper man resten av matchen:) smart va?

Jag kom på att jag inte har lagt upp bilderna jag fotade för någon vecka sen, jag har inte haft tid/ork att redigera lite men här kommer några bilder:


Fråga mig inte varför jag fotar sånt här men det är i alla fall en blomma i "skymning". "Solen" i bakgrunden är en lampa från IKEA. Jag gillar att klippa ihop bilder.


En till blomma i "skymning"


Ört (timjan?)

Nu krånglar bloggen igen. Skulle lägga upp fler bilder men det går tydligen inte nu. Det får bli mer bilder senare eller någon annan dag.
Jag ska inte gå och lägga mig nu, jag har ju SOMMARLOV!!! Den här veckan har jag ju semester från jobbet men jag har ändå lite planer:
Onsdag: Tobbe's studentfest
Torsdag: Åka in till stan med mormor (och mina kära kusiner?)
Fredag: Rosannas och Salinas studentfest
Lördag: ??
Söndag: Träffa Linnea och Anna (picknick eller bio beroende på vädret)

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0