Tisdag = Summer Games

Idag är det tisdag, vilket betyder: Summer Games. Vi kommer vara alla elever från alla JENSEN-skolor här i Stockholm, vilket betyder ca 2000 personer sammanlagt.

Nu sitter jag och äter frukost. Jag kom på att vi skulle ha matsäck idag så jag har gjort en macka och hoppas på att hinna köpa en risifrutti innan jag tar tunnelbanan, får gå lite tidigare helt enkelt. Men jag ska inte ta bussen, jag ska gå till Hallonbergen har jag bestämt.

Just det, jag sa inte igår att nu är min Örebro-resas bokad. På fredag kväll åker jag till Örebro, sover en natt där och på lördagen är det utställning. Men den här gången kommer jag inte ställa ut, jag ska vara assistent åt en domare - första gången; det ska bli grymt kul. Jag får dessutom träffa matte till Smillas pappa och Cassis uppfödare. Det ska bli jättekul. Cassis uppfödare har jag inte träffat sen vi köpte Cassi sommaren 2006 (hjälp vad tiden går fort).

Nu ska jag börja göra mig i ordning så jag inte måste rusa runt som en tok och leta alla grejer jag ska ha med mig, det brukar nämligen sluta så för mig.
Ha en bra dag i solen och bränn dig inte;)

Pinglan. En bild från Lofsdalen-resan i år<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0