Underbar kväll

Det blev en riktigt lyckad kväll med god mat och trevliga vänner. Alla tyckte maten var underbar (tror och hoppas jag) och vi var väl ca 30-40 personer. Katterna njöt väl inte så mycket av att vara instängda hela kvällen men de överlevde, nu ska de i alla fall få sova med mig i sängen vilket de älskar.

En av kvällens höjdpunkter var nog att se Tobbe's min när han öppnade paketet från mig och 11 andra personer. Gissa vad det låg i! Jo: en IPHONE!!! Han har önskat sig en sån länge nu och sagt att han skulle köpa en för sin första lön, vilken tur att han har så snälla kompisar som köper en till honom.

Jag är bara så glad just nu. Det slutade ju hyffsat tidigt eftersom det är onsdag och vissa ska till jobbet imorgon, + att grannarna under oss inte blir alltför lyckliga om vi spelar musik hela natten. Lite hänsyn måste man ju visa även om det inte är mina favoriter.

Imorgon ska jag och mormor in till stan och träffa kusinerna. Vi ska käka lunch och gå i affärer. Det är så underbart med sommarlov just nu. Jag har även fått bonuspengar att shoppa för. I lördags så fick jag ju 325 kronor för att jag gick assistent och när mormor kom i måndags så fick jag ett kuvert med henne med ett brev och 500 kronor - hon är så snäll min mormor!

Nu ska jag sova, vi ska typ åka tio i tio imorgon, ingen sovmorgon imorgon inte - dags att ställa väckarklockan igen!
God natt!

PS. Imorgon kommer förhoppningsvis bilder, annars kommer de på fredag. DS
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0