Vi är så effektiva här hemma

Nu har jag lugnat ner mig och jag är rätt stolt över mitt diplom: "årets elev". Vi har fått mycket gjort här hemma de senaste timmarna, mycket mat har lagats och mycket smågrejer har fixats. Det blir nog väldigt lyckat. Det ska bli kul att se Tobbes min när han får sin present. Jag vill inte skriva än vad han ska få OM han läser min blogg, ni får veta imorgon.

Nu ska jag fixa klart i mitt rum. Vårt gamla matbord ska stå i mitt rum eftersom vi kommer vara 40 personer så måste vi utnyttja alla utrymmen vi har och mitt rum är enda rummet som har plats för ett matbord (förutom köket).
Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0