Yrkesskadad?

Igår när jag var i stan så upptäckte jag att jag tror jag är lite yrkesskadad. När jag t.ex. står på ett café och har beställt något så kan jag tycka att jag får vänta i evigheter på att få det även om det bara handlar om någon minut. Det måste bero på mitt jobb. På Burger King ska ju allt hända med en sån fart och kunden ska inte behöva vänta en sekund för länge. Det är ju hemskt egentligen - jag måste lära mig att slappna av och ta det lugnt, det gör ju faktiskt inget om man får vänta 3 minuter på maten.

En liten fundering från min sida...
Jag tror jag ska ta ut någon av katterna i sele nu på en liten promenad - Cassi brukade uppskatta det förrut i alla fall.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0