Ännu en fredagskväll framför Let's Dance

Det blev ännu en fredagskväll framför Let's Dance. I början av säsongen tyckte jag det var ganska tråkigt, det var så många par och det var inte många som kunde dansa. Nu i slutet är det roligare för det är mer personligt och de som är kvar kan dansa.
Kvällens poäng;
Tony och Annika: 73 poäng
Tina och Tobias: 72 poäng
Karl - Petter och Jeanette: 45 poäng

Trots att Karl Petter ligger sist så tror jag att han har en chans eftersom han är så charmig, tyvärr. Jag vill verkligen se Tony och Tina i finalen, men Tina är den största favoriten. Tyvärr så tror jag att om Karl Petter får flest röster av folket så kommer Tina att åka, så jag hoppas verkligen att folket röstar på henne - hon får INTE åka hem.
image115
Bild: Tv4.se

Jag tycker att Tinas tango var riktigt bra. Jag är absolut ingen dans-expert men hennes uttryck i ansiktet och kaxighet i rörelserna gjorde tangon bra. Samban var ännu bättre. Det var mycket energi och vem kan motstå hennes leende? Hon är bara för söt:)

Nu ska jag titta lite på konståkning innan Let's Dance börjar igen.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0