Äntligen lite bilder

Vår "huvuddator" är fortfarande på reparation. Eller vi fick tillbaka den men den fungerade inte så vi var tvugna att skicka tillbaka den igen. Men nu kan jag i alla fall visa några nya bilder, har äntligen tagit mig tid att installera cd-skivan så jag kan lägga in bilder på min dator. Här är några bilder som jag tagit ganska nyligen:
image99
En söt bild på Cassi och hennes jätte-tunga:)

image100
Smilla har blivit en stor dam nu, nästan fem och en halv månad gammal.

image101
En av de sista bilder jag tog på Junior, några dagar innan han flyttade, nybadad och fin!

Ikväll blir det melodifestivalen och världens godaste chokladkaka:) Jag ska verkligen försöka att inte tänka på allt jag måste göra och hinna med, bara njuta av att vara ledig en dag. Imorgon blir det full fart igen. Ev. hälsa på släktingar och massor med gäster... Jag fick frågan om jag kundevara barnvakt på förmiddagen men jag tror inte jag hinner med det, en annan gång får det bli. Nu ska jag börja förbereda för en mysig tv-kväll. Det blir i alla fall sovmorgon imorgon så jag kan väl sitta uppe ett tag:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0