APU-plats!

Jag har antagligen fått en APU-plats (praktikplats)! På Salveo gym. Det är ett gym med flera olika delar, de har gruppträning, gym och klättring. Jag ska dit på tisdag och presentera mig mer och lämna min ansökan men det lät på honom som om jag ska få en plats där. Jag är så glad, nu slipper jag vara stressad över att jag inte hittat praktikplats och jag behöver inte åka till itrim och söka som jag tänkte idag, jag vill mycket hellre vara på Salveo. Så jag åker senare än beräknat idag, åker först om tjugo minuter.

Måste ringa chefen också, gör det senare, jag vet inte när jag ska jobba nästa gång. Vi bokar från gång till gång fortfarande eftersom det fortfarande är utbildning för mig men han sa att han ska börja sätta upp mig på ordinarie schema typ nästa vecka eller veckan efter det. Det ska blir skönt att få ett schema, nuförtiden är det svårt att planera saker eftersom jag aldrig vet när jag ska jobba.

Nu måste jag packa väskan och dra till skolan!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0