Blåst, regn och promenader

Idag har det verkligen varit pissigt väder. Det har blåst jättemycket hela dagen och småregnat stora delar av den. Ändå har jag träffat lite trevligt folk och promenerat mycket. Jag är så trött nu. Nu ska jag först äta och sen ska jag skriva ett CV till ansökan om praktikplats vecka 16 & 17, det ska skickas in till veckan. Jag har ju ett CV som jag använder när jag sökte (och fick) jobb på Burger King, jag ska bara ändra lite så det passar Friskis & Svettis. Ikväll ska jag titta på TV och slappa. Jag saknar att bara sitta framför TV:n en stund och inte behöva tänka på något annat.

Orkar inte skriva mer nu....
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0