Cissi

Dagen har varit bra, som vanligt. (Det känns som om jag börjar många inlägg med den meningen=brist på fantasi). Vi var och hälsade på en av kattungarna vi sålde. Det var så kul att träffa henne, hon hade blivit så stor och fått så fin färg, men såklart så glömde jag kameran men så här såg hon ut när hon var 11 veckor (hon hade blivit mycket större):
image122
Vi fikade lite, pratade och busade med Cissi (hon hette Mirana när hon bodde hos oss). Efter besöket hos henne besökte vi farmor. Vi åt lunch på cafét på sjukhuset och pratade lite med farmor. Jag hade inte träffat henne på säkert 2 månader (dåligt samvete eller vad) och hon blev jätteglad över att se mig:) Det var kul att träffa henne trots att hon inte kan prata (hon har haft en stroke).

På eftermiddagen tog pappa och jag en tur till IKEA och köte en garderob till Tobbe, han är i malmö nu så han kommer bli förvånad när det står en garderob i hans rum när han kommer hem på fredag (hoppas han inte läser det här). När vi kom hem så hjälpte pappa mig att sätta upp en anslagstavla i mitt rum och jag har fått lite nya växter så nu är mitt rum i princip helt klart (jag tror det i alla fall), det tog ca 4 månader.

Imorgon ska jag ta en tur förbi jobbet och skriva upp mig hur jag kan jobba nästa vecka men annars ska jag mest vara hemma och ta det lugnt, jag behöver en sån dag också det här lovet.
God natt!
image123

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0