Dags att jobba igen

Det var ett bra tag sen jag jobbade känns det som. Jag ska snart åka till jobbet men jag har lite tid nu innan. Igår så åkte ju Karl Petter ut ur Let's Dance, äntligen! Som jag sagt tidigare: han är charmig men dansar inte tillräckligt bra för att passa i finalen. Efter Let's Dance - utröstningen tittade jag på Numbers och sen gick jag och la mig.

Imorse tittade jag på en film: Trapped. Den handlade om ett hotell som börjar brinna och några blir fast nästan högst upp i hotellet (typ våning 32). Det var en thriller men jag tycker inte den var speciellt läskig. Efter det gjorde jag mig i ordning och nu sitter jag här, redo att gå till jobbet.

Senare ikväll blir det fest hos en viss Stefan men jag kommer inte kunna stanna så värst länge, jag ska upp typ klockan sex imorgon, det är ju utställning. Men det blir kul, jag ska stå för efterrätten.
Ha en bra dag i vintervårvädret!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0