Det går ju inte att sova!

Eftersom min faster kom igår så är jag tvungen att låna ut mitt rum (men jag har inget emot det) eftersom det bara är jag som får plats att sova i soffan. Men det är inte så lätt att sova när halva familjen är upp och springer vid åtta, så till slut gav jag upp och nu sitter jag här igen. Katterna var jättegosiga inatt och imorse. Det låg båda två bredvid mig i soffan (det var lite trångt men jag älskar det). Smilla gjorde ett försök att snutta på Cassi men då fick hon en spark på nosen, men hon gav inte upp. Tyvärr så lyckades hon inte övertala Cassi om hur mysigt det är att snutta så det blev inget.

Igår var det Let's Dance-final (det hade väl inget missat!?) och det var helt rätt par som vann - TINA OCH TOBIAS! Visserligen tycker jag att Tonys och Annikas standard - och latindans var bättre men Tina och Tobias hade bättre shownummer och Tina är charmigare, plus att det var på tiden att en tjej vann. Det var lite kul att de fick exakt lika mycket poäng av juryn, då var det ju bara folket som fick avgöra vem som skulle vinna (undrar om det var bestämt att de skulle få lika mycket poäng eller om det bara blev så). Här är i alla fall vinnarna:
image138
Bild: Tv4.se

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning så jag slipper stressa iväg till jobbet, det är i alla fall skönt att jag börjar så sent (12:30) och inte typ 09:00.
Puss<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0