En lång fredag

Idag har det varit en lång dag. Jag klev upp vid åtta eftersom jag skulle bli upplockad vid sjugo över nio. Sen åkte vi runt här i Sundbyberg och hämtade upp några andra som skulle med. Sen bar det av mot Strängnäs, eller rättare sagt Arboga som ligger några mil norrut (?) om Strängnäs. Det blev en ganska lång resa eftersom stor del av vägen var det snöstorm, man såg kanske tjugo meter framför bilen. I Arboga träffade vi lite vänner och även lite släkt som jag inte sett på ett tag så det var kul. Vi fick god lunch och gott fika.

Hemresan gick fortare. Det var fint väder och jag sov en stund. Nu har jag ganska nyligen kommit hem och ikväll blir en lugn kväll (tack och lov), framför TV:n med lite godis. Imorgon ska jag baka och jobba.
Ha en bra kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0