En riktigt bra tisdag

Idag är en bra dag. Första lektionen var coachtid och vi pratade lite om APU, att komma i tid och något mer men det har jag glömt vad det var:) Andra lektionen var psykologi. Vi fick tillbaka hemtentan vi lämnade in innan lovet, jag fick VG+ och jag är supernöjd med det:) Sen hade vi näringslära och även där fick vi tillbaka ett prov vi gjort, på det fick jag MVG och var alltså minst lika nöjd:) Sista lektionen var samhällskunskap, vi började med ekonomi och det var rätt kul.

Efter skolan gick jag, Ewa och Mikkan till WKB och åt. Jag åt lite blandat men jag åt mest av pasta carbonara, det var gott. Sen åkte jag och handlade lite matsäck till Linda och mig, vi har idrottsdag imorgon och jag vi ska promenera typ en mil. Det var i alla fall en rolig lunch med skratt och mycket prat så det var roligt:)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, först ska jag ge katterna mat men sen vet jag faktiskt inte. Jag hoppas jag får jobba imorgon eftersom vi slutar 11.00, annars kommer jag har så tråkigt imorgon...

Nej, nu har jag inget mer att skriva, ska gå och ge katterna mat nu.
image86
Cassi
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0