För mycket att göra men för lite tid

Som ni kanske märkt så har jag varit dålig på att skriva, det är för att jag har så otroligt mycket att göra för tillfället och tiden räcker inte riktigt till - därför prioriterar jag inte blogg-skrivandet så högt för tillfället, jag hoppas april blir lugnare. Idag är första dagen denna månad som jag bara är hemma och tar det lugnt i princip hela dagen.

Skolveckan har varit bra. Igår skulle jag ha gått på bio med jobbet men det blev inget för min del. Filmen skulle börja halv tolv på Rigoletto och mamma ville inte att jag skulle åka hem själv efteråt så det blev en hemmakväll med Let´s Dance, Mr. and Mrs Smith och Numbers.

Idag har jag städat lite i mitt rum och i köket, det är skönt att få det rent + att vi ska ha gäster imorgon.

Det är sjukt vad tiden går fort, om en vecka är det lov..igen! och såklart är större delen av lovet redan planerat.

Nu ska jag snart äta. Skriver mer senare, om jag inte har annnat för mig.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0