God morgon

Den här veckan går vi eftermiddag i skolan så jag börjar först halv ett idag. Innan skolan ska jag förbi banken bara men jag har inte bestämt om jag ska åka tidigare eller inte. Jag kommer behöva vänta jättelänge om det inte är någon kö på att skolan ska börja men om det är kö och jag åker senare så kommer jag nog inte hinna....

Jag gick och la mig ganska tidigt igår så när jag klev upp vid nio så var jag pigg. Det var jättekul att träffa Casper och hans familj igår, han hade växt jättemycket och var mycket större än Smilla. Det var såklart kul att träffa hans nya familj också. Eftersom jag inte hade någon kamera med mig så tog de bilder som de lovade att skicka till mig.

Efter skolan idag ska jag jobba. Det ska bli kul eftersom det var en vecka sen jag jobbade sist.

Nu ska jag bestämma mig om jag ska åka tidigare eller inte, jag måste i alla fall packa väskan.
Ha en bra måndag!

__________________________________________________________________________________

Kom på att jag glömde lägga upp veckans recept igår, som vanligt, men om jag hinner ikväll så lägger jag upp det ikväll, annars kommer det imorgon.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0