God morgon

Har ganska nyligt kommit hem från en skön promenad, det duggade lite men det var friskt i luften så det var skönt. Har hunnit äta frukost också, ska alldeles hoppa in i duschen så att jag hinner förbi och söka praktikplats innan skolan.

Smilla har varit så jobbig hela morgonen, hon har gått runt och mjauat med sitt ynkliga mjau. Jag satte i öronpropparna till slut men det var bara en halvtimme innan jag skulle gå upp så det hjälpte typ inte. Jag vet inte vad hon klagar om hela tiden. Hon har mat, hon har mig, hon har Cassi, hon har leksaker, hon har kattlåda, vad saknas?

Nu har jag tyvärr inte tid att skriva mer, måste göra mig klar nu så jag inte behöver stressa så mycket.
Ha en bra torsdag! (Snart är det helg igen!)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0