I´m so happy

En väldigt trevlig dag idag med min käraste vän Linda. Vi tog en lång promenad i stan i vårsolen idag, väldigt skönt var det. Vi åkte till slussen och gick därifrån till t-centralen - vidare till odenplan - fridhemsplan, tog tunnelbanan till kista och gick sedan från kista hem till mig (tog ca 45 min, men jag tror att det finns en snabbare väg). Det var synd att det blåste men Linda var snäll och lånade ut sina vantar. Vi åt förresten på WKB när vi ändå var vid fridhemsplan, Linda ville prova eftersom jag har pratat om det men hon har aldrig ätit där. Jag åt en liten pizza-bit, klyftpotatis och något fläskkött med rödvinssås. Till efterrätt var det blåbärspaj med vaniljsås.

Nu ska vi snart se på Let's Dance - finalen, GO TINA! säger jag bara. Vi ska äta kladdkaka till det. Imrgon ska jag jobba så hon åker hem på förmiddagen, jag jobbar 12:30 - 20:30, men det ska bli kul (hoppas jag får stå i kassan). Min faster kom förresten idag. Hon har bott i Ecuador i typ 20-25 år och hon kommer hem ca en gång per år, så det var väldigt kul att se henne:) Så hon och mamma och pappa kommer och äter hos mig på jobbet imorgon.

Nu ska jag titta till kladdkakan. Ha en bra fredagskväll!!!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0