Inget jobb för mig idag

Dagen har varit bra, som alltid. Första lektionen var datakunskap, sen hade vi matte och till sist engelska. Engelskan var förkortad eftersom vår lärare skulle iväg. Det var skönt för jag var inte på humör för engelska idag. Jag, Linda och Lisa gick till WKB och åt och sen åkte jag och Lisa in till stan och jag hittade ett par svarta pumps på åhléns. När jag stod i kön till åhléns så ringde chefen och han hade ganska fullt den här veckan, jag hade hoppats på att få jobba idag men det gick inte, men det är rätt skönt att vara ledig också. Jag ska i alla fall jobba på lördag. Jag skulle ha ställt ut Smilla på lördag men jag jobbar hellre, jag är inte på utställarhumör + att jag ska ställa ut på söndag och det räcker med en dag.

image104
Mina nya pumps, åhléns; 399:-

Här regnar det igen... det är så trist väder. Katterna sover på min säng och jag ska snart laga mat, *suck*. Sen blir det TV:n resten av kvällen.
image106
Vädret här idag = trist!

Jag måste seriöst klippa mig, det börjar bli akut, jag ser ut som jag vet inte vad i nacken, men jag är så stressad den här månaden och jag känner att jag inte har någon ork till någonting. Bara tanken av att sitta typ en och en halv timme i en frisörstol är riktigt skrämmande. Det är inte så ansträngade men jag orkar bara inte.
image103
Jag MÅSTE klippa mig!

Nu ska jag laga mat. Lägger upp veckans recept sen!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda Jaara

Det har till och med snöat här!

2008-03-17 @ 18:31:39
URL: http://lindajaara.blogg.se
Postat av: Linda

snygga pjucks!

2008-03-20 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0