Livet rullar på

Jag hann inte skriva igår, eller rättare sagt så hade jag typ inget att skriva. Gårdagen var bra. Första lektionen var samhällskunskap, vi fick tillbaka våra hemprov och jag fick VG+. Jag är väldigt nöjd med det eftersom det var politik och jag är inte speciellt förtjust i det. Andra lektionen var psykologi och till sist hade vi näringslära. På näringsläran jobbade vi med ett grupparbete som vi ska redovisa idag, men jag är inte nervös, jag brukar inte vara det. Vi är ju väl förberedda och det är ju bara klassen som ska lyssna.

Innan skolan ska jag söka praktikplats på ett gym här i närheten, wish me luck! Det är jag lite nervös över. Jag har visserligen mejlat honom så han har sagt att det går bra att skicka ansökan i alla fall, men jag ska gå dit med den så jag visar att jag är framåt:) Jag ska åka tjugo över nio. Sen är första lektionen datakunskap.

Skriver nog mer senare, om jag har tid. Ha en bra dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till med praktikplatsen!!

2008-03-12 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0