Nu orkar jag skriva

Det tog inte lång tid innan jag fick tillbaka skrivarlusten. Tyvärr så har jag inte så mycket att berätta men jag får väl komma på något.

Nu är mitt CV i princip klart, det tog inte så lång tid eftersom jag bara behövde ändra några få saker. Det känns skönt att ha allt klart inför veckan, nu har jag inga mer läxor som jag vet om. Jag kan ju få nya i veckan men jag tycker att vi inte borde få så många eftersom vi hade så mycket innan lovet.

Jag ska bli bättre på att lägga upp bilder men datorn där jag har bilderna är på reparation så för tillfället har jag inte så många bilder att lägga upp, men här kommer en bild i alla fall:
image83
Jag tror inte att jag lagt upp den här bilden förrut, jag hoppas i alla fall inte det. Det är Kungen (som nu heter Casper i sitt nya hem). På bilden är han 11 veckor, idag är han ca 5 månader.

Nu är maten klar, så nu ska jag äta!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0