Ny design

Som ni ser så har jag skaffat ny bloggdesign. Den är inte så komplicerad men jag är ganska så stolt över den eftersom jag har gjort den själv:) Den är lite ljusare, jag tänkte det passade bra eftersom vi går mot "ljusare tider"...

Regnet faller fortfarande. Jag har kollat på Rent Hus och Grey's Anatomy och nu ska jag sova. Jag ska upp halv nio imorgon (om regnet inte öser ner förstås) och promenera/jogga och sedan ska jag iväg och söka praktikplats, så jag måste ju vara pigg.
God natt och sov gott!
image98
<3 Hoppas jag inte tråkar ut er med en massa kattungebilder men det är ju det sötaste som finns och denna bebbe har en särskild plats i mitt hjärta<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0