Perrelli vann! Är jag förvånad?

Nej, det är jag inte.
image102
Bild: svt.se - Leif R Jansson

Hon var favoriten hos de flesta långt innan finalen och alla trodde hon skulle ta hem det. Men det blev en liten rysare när Sanna fick flest röster av folket, innan de adderade resultaten så visste ingen vem som vann, men jag tycker det var tur att Charlotte vann, hon var inte min favorit men jag tror låtar med fart går bättre än ballader - MEN Sannas låt var också bra. Fast jag måste erkänna att jag tycker att BWO skulle vunnit, de var mina favoriter helt klart!

Jag var lite besviken på Björn Gustavsson - bättre kan han! Första framträdandet var rent uselt, inte kul någonstant. I andra bättrade han på sig lite men han var inte alls lika bra som han har varit tidigare. Jag gillar i alla fall Luuk, han är rolig och inte pinsam som de flesta brukar vara. Ja ja, det var är bra kväll och jag är väl hyffsat nöjd med resultatet, och om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte så mycket (även om det verkar så)  men det vore i alla fall roligt om Charlotte gick vidare från semifinalen så vi har en tävlande från Sverige när Eurovision Song Contest drar igång. Nu ska jag sova!
God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0