Pissväder

Vad hände med våren!? För några dagar sen var det sol och varmt, men nu....regnar det! Var gick det fel?

I alla fall. Nog klagat för idag. Dagen har varit bra. Jag gick till gymmet i morse och gav min ansökan. Chefen var inte där men jag fick lämna den till en annan som jobbar där. Sen mötte jag upp Linda vid fridhemsplan och vi åkte till skolan. Första lektionen var datakunskap, jag fortsatte jobba med Power Point. Sen hade vi näringslära. Vi hade ju redovisningar och det gick bra, det var inte speciellt svårt. I slutet av näringsläran hade vi besök av en polis som pratade om allvaret av att tända på massor av tändstickor i en hiss (några i skolan har nämligen gjort det). Problemet var att han var väldigt snygg så det var inte jätte många som koncentrerade sig på vad han sa, t o m vissa lärare blev helt till sig:) gissa om han blev generad av att gå in till en tjejklass där alla tyckte han var snygg, haha, det var faktiskt rätt roligt:)

Jag skulle ha ansökt om praktikplats på ett annat ställe efter skolan men det blev inte av, så jag ska göra det imorgon innan skolan istället. Jag måste även ta mig iväg till det tredje stället och ansöka, men det blir väl på fredag det da.

Nu ska jag snart mysa ner i soffan och titta på tv, höra regnet utanför och njuta av att jag inte måste gå ut i det:)
Ha en bra kväll allihopa!

PS. Nu har datorn kommit tillbaka, men nu har vi problem att koppla in den, något är inte som det ska, jag hoppas pappa löser det snart - men min dator fungerar alldeles utmmärkt, det är bara alla bilder jag vill åt...
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0