Praktikplats sökes

Jag har haft en slapp eftermiddag. Jag har suttit vid datorn, vid tv:n, ätit, ringt en bekant och bara tagit det lugnt. Jag har mailat två ställen om de tar emot praktikanter (vi ska ut på praktik vecka 16 och 17) och jag har fått svar från Friskis och Svettis, men de tar inte emot praktikanter:( jag har skickar en förfrågan till ett annat gym och jag hoppas de tar emot. Jag tänkte också söka på en Life-butik (hälsokost) men man ska söka på tre ställen, vad ska jag mer söka på för ställen? Någon som har något förslag? Det ska vara inriktat mot friskvård, alltså inte typ sjukhus.

Imorgon kommer städerskan vilket betyder att jag måste plocka upp lite prylar från golvet och skrivbordet så hon kommer åt att dammtorka, sen ska jag bara sitta framför tv:n. Förhoppningsvis så kommer jag i säng hyffsat tidigt eftersom jag ska upp klockan sex imorgon igen. 

Ha en bra kväll!
image91
Jag saknar tiden med kattungar...
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0