Sen kväll

Dagen har varit bra. Det var riktigt roligt på jobbet. Jag fick stå i kassan för andra gången, först stod jag tillsammans med en annan tjej men efter bara en liten stund så fick jag stå helt själv och det var riktigt roligt! En stund innan jag slutade så fick jag vara den "kunniga" i kassan, jag fick nämligen en annan ny tjej som bredvid mig som antagligen inte skulle stå själv än. Jag gjorde några små misstag eller glömde bort vissa saker men jag antar att man kommer in i det. Det var ju såklart delvis mitt fel men folk är så otydliga. Det hände flera gånger att när jag hade hämtat allting så säger de att de vill ha plusmeny, men jag kan garantera att de inte sa det när de beställde, vissa hoppas väl på att få det gratis men jag är noga - rätt ska va rätt!

På kvällen var vi några stycken hos Stefan (eller rättare sagt ca 15 st). Vi hade kul, kanske lite för roligt. Jag borde gått och lagt mig mycket tidigare med tanke på att jag ska upp om ca fyra timmar men om man inte hinner gå ner i djuosömnen så är man inte så trött när man vaknar, däremot så blir det jobbigt fram mot kvällen. Imorgon är det ju utställning som gäller, vilket förklarar varför jag ska upp så tidigt. Så nu borde jag verkligen gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Känns nästan inte som någon idé att gå och lägga sig men bättre att sova någon timme än att inte sova alls.
God natt (eller ska man säga god morgon?)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0