Vad har hänt de senaste dagarna?

Jag passar på att skriva lite nu på morgonen när jag har tid. Så vad har hänt de senaste dagarna?

Igår var vi på studiebesök på Paulíns näringscenter, i närheten av odenplan. Det var ganska så intressant faktiskt, jag lärde mig lite nya saker som jag tror jag kan ha användning för. Sen åt vi på Sandy´s, det var ett bra tag sen vi gjorde det så det var riktigt gott. Jag åt en macka med keso, kalkon och spenat och till efterrätt slank det ner en äppelpaj-bit med vanlijsås:) Innan studiebesöket hade vi psykologi och efter lunchen hade vi datakunskap. Jag fortsatte med Power Point, det är faktiskt riktigt kul och det fanns massor jag inte visste att man kunnde göra.

Har jag berättat att jag har fått praktikplats? Jag är väldigt glad över det, då slipper jag gå och oroa mig över att inte få någon. Jag och Ida ska vara på Salveo gym. De har gym, gruppträning och rehabilitering men de är mest kända för sin klätterdel. De har ENORMA klätterväggar - och det är inte få. Här är deras hemsida och ni vill kika in där: Salveo gym. Det ska bli så kul. Vi kommer få träna hur mycket vi vill under två veckor och t o m gå en klätterkurs - det bästa är att vi inte behöver betala en krona för det. Förhoppningsvis så kommer jag igång med träningen och kan sedan fortsätta med det regelbundet. Första dagen börjar vi 14:00 och slutar 21:00, det är bara för att klockan 18:00-21:00 så är det en klätterkurs han vill att vi ska vara med på men annars kommer vi ha mer normala dagar. Han sa att någon gång så kan vi vara lediga en vardag och åka dit en helg när det finns mer att göra.

Nu ska jag snart dra till skolan. Idag har vi näringslära, matte och  samhällskunskap.

Ha en bra dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0