Våren är här (för att stanna?)

Det måste vara typ fjärde dagen i rad som det är vårväder. Solen skiner och det är ca 7 grader varmt, så skönt - jag är verkligen lycklig. Snart kan jag börja använda strumpbyxor och kjol eller tunika i skolan. Det är också skönt att slippa gå med jacka, att bara ha en tröja till skolan. Och massa fina vårskor. Åh vad jag har längtat efter våren, jag hoppas den är här för att stanna.

Idag har jag varit ute och gått i vårsolen och ikväll kommer Tina och hennes familj hit, vi ska äta lite god mat och ha lite trevligt. Jag hoppas kunna få in lite bilder sen.

Om ni undrar varför det inte kommer några nytagna bilder längre så är det för att vår dator fortfarande är på reparation och på datorn i mitt rum så har jag inte installerat programmet så man kan ladda in bilder + att jag inte har så mycket utrymme för en massa bilder. Förhoppningsvis så kommer datorn nästa vecka och då kommer det bli mer bilder.
Nu ropar mamma att det är mat, så nu måste jag dra. Ha en bra lördag! Det ska jag i alla fall:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0