Vart tog våren vägen?

Helt plötsligt, från den ena dagen till den andra, så är det pissväder igen. Idag har det regnat, blåst och varit kallt. Tidigare i veckan var det ju så fint.

Jag har inte tid att skriva så mycket nu, vi ska snart åka och hälsa på Casper (en av kattungarna) och det ska bli så roligt att se hur mycket han har växt.

Jag är verkligen helt slut idag, det är tur att vi går eftermiddag nästa vecka så jag får sova ut. Nu ska inte jag tråka ut er mer, jag har verkligen inget intressant att skriva just nu.

Jag hade tänkt ta massa bilder på Casper men såklart så ska brorsan har kameran så det går minsann inte, jag är så dum, påminn mig att inte låna ut den mer. Nu berättar jag massa ointressant i alla fall.
Ha en bra kväll!
image97
En bild på Casper när han var nyfödd<3 nu är han en aningen större;)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0