Very nice;

Det var en väldigt trevlig kväll. Vi åt West African beef stew, det är ris, en köttgryta och typ tio olika tillbehör som man kan ta på om man vill, t.ex: paprika, ägg, jordnötter, gurka, annanas, kokos-flingor, melon, tomater, osv. Det var riktigt gott. Till efterrätt åt vi världens godaste chokladkaka, jag lägger nog upp receptet imorgon som veckans recept - den var nämligen himelskt god:)mums!

Sen satt vi och pratade i någon/några timmar - väldigt trevligt:) Nu är jag väldigt trött, ska gå och lägga mig på en gång nu. Tyvärr blev det inte så många bilder. Dels för att jag inte tänkte på att ta fram kameran och sen drog min brorsa och han behövde såklart låna den, och snäll som jag är så fick han det. Han vet att han måste köpa en ny om han tappar bort den eller om den av någon anledning går sönder.

Imorgon ska vi hälsa på Casper (hette Kungen förrut), en av kattungarna vi sålde. Jag har verkligen sett fram emot det, han har säkert växt jättemycket. Jag saknar honom<3
image96
Miss you my love<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0