Yes, I did it again!

Jag är så lycklig just nu. Ni kommer väl ihåg idrottsprovet som jag berättade att jag hade typ veckan innan lovet? Jag tyckte verkligen det gick jättedåligt och jag trodde jag skulle få IG eftersom jag inte kunde sista frågan (som var obligatorisk). Jag har i alla fall gått och väntat på att få tillbaka resultatet och varit spänd och nervös. Idag när jag gick in på ONLINE (vår skolsida där vi får reda på resultat och information) så hade hon lagt upp resultatet för provet och för en annan uppgift som vi lämnat in på idrotten:

Rubrik:Feedback Inlämningsuppgift
Nivå:Uppgiftsinlämningen ligger på en VG-nivå
Text:VG+: Mycket välskriven och reflekterande text. Tänk på att ha med källor till dina meningar om vad som är viktigt för hälsa och livskvalitet om det inte är just DIN åsikt ex. i din reflektion om hjärt/kärlsjukdomar, annars kan man tro som läsare att det är lösryckta fakta.

PROV: MVG
Denna post är relaterad till kursen Idrott och hälsa A GY

Jag är så glad, speciellt över provet eftersom jag knappt hade pluggat. Så den här veckan har jag fått två MVG och två VG+!!!

För övrigt har dagen varit bra, har haft näringslära, matte och samhällskunskap. Efter skolan gick vi till il piatto och köpte varsin macka som vi åt ute i solskenet på en bänk. Jag har verkligen längtat efter våren!

Nu ska jag göra en uppgift i näringsläran och avnjuta en stor fet kanelbulle som jag köpte på vägen hem, och fortsätta leta efter en praktikplats...
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0