Är detta normalt?

Jag har nu nästan packat klart, allt förutom maten som jag får packa imorgon. Jag har inget onödigt med mig och ändå har jag hur mycket packning som helst, är det normalt att ha så mycket? Jag tycker väskan är lika stor som mig!! Jag hoppas verkligen jag inte är ensam om att ha den storleken på väska, då blir det jättepinsamt ju. Jag undrar bara hur det kommer gå att åka med den där i rusningstrafik...


Min enorma väska, den kanske inte ser så stor ut med det är den!

Nu ska jag skriva klart uppsatsen och sen ska jag och mamma kolla på film, det är killfri lägenhet ikväll:)
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0