Bröllop+fint väder=underbart

Idag har jag varit på bröllop. Det var ett fint bröllop, jag älskar bröllop de är så romantiska och gulliga. Fina kläder så långt ögat kan nå, och vackra blommor.

Jag har även hunnit med lite plugg duktig som jag är. Nu är APU-uppgiften på engelskan klar också. Man fick välja om man ville göra den skriftligt eller muntligt och jag valde skriftligt, jag orkar inte förbereda den muntligt och sen så ska vi ändå göra en annan muntlig presentation senare i kursen så det är lugnt. Jag har även gjort en liten uppgift vi fick i Natur och Friluftsliv och börjat på en större uppgift i samma kurs. Jag har även försökt göra en läxa i samhällskunskap som handlar om källkritik men det har inte gått så bra. Vi skulle vara källkritiska till en debatterande artikel och så skulle man googla på de som var med i artikeln, grejen är bara att jag typ inte hittar något som jag kan använda i det här sammanhanget. *suck* jag får väl strunta i den uppgiften den är ändå inte så viktig + att det inte är något vi ska lämna in så vem bryr sig?

Nu ska jag hitta på nåt kul, eller inte. Jag vet att klockan är "mycket" men jag är inte trött, jag börjar inte jobba förrän 13:00imorgon.
Men nu ska jag inte tråka ut er med mer ointressant prat. God natt!

PS. Jag är supernöjd med min nya bloggdesign men jag undrar varför inte visningsbilden syns, den har inte synts på jättelänge, det är väl sen bloggflytten  - det är ju många som haft krångel p g a den. DS
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0