Byte av plattform

Nu har min blogg också bytt blogg-plattform. Det är inte speciellt stor skillnad, inte vad jag märkt än i alla fall, får väl se om jag ser nåt så småning om.

Dagen har i alla fall varit bra. Halv ett började vi med engelska. Jag och Linda började med ett grammatikarbete som ska redovisas om några veckor. Vår psykologilärare kom förbi också och vi fick veta vad vi fick på provet vi hade vecka 15. Jag fick MVG-. Jag är jättenöjd med det eftersom jag tycker psykologi är svårt. Han sa att om jag får MVG på sista hemskrivningen så får jag solklart MVG i slutbetyg men jag får antagligen ett MVG även om jag får VG+ på den. Jag hade inte räknat med MVG i psykologi men nu ska jag såklart anstränga mig för det.

Sen hade vi matte, vi övade inför nationella vi har på onsdag. Och till sist datakunskap. Vi skrev om äventyrsbanan som vi gjorde i onsdags och sen satt vi och kollade runt på Internet. Vi lästa bland annat om Sanningens Ögonblick (TV-programmet som går på kanal 5), hur en kille erkände i TV att han varit otrogen - IDIOT! Stackars flickvännen satt nämligen och hörde allt, usch vad hemskt.

Nu ska jag ta mig kragen och sätta mig en stund och plugga till provet i mental träning.
Skriver mer senare.
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0